۱۳۹۰/۰۵/۰۷

نکاتی در مورد اطلاعیه دبیر خانه شاهزاده رضا پهلوی



سالهاست که از درون رژیم جمهوری اسلامی و یکسری عوامل خود فروخته ان در خارج از کشوربارها شاهد تبلیغات مخرب بر ضد شاهزاده رضا پهلوی بوده ایم و بارزترین این تبلیغات منفی به صورتی بود که خود عوامل رژیم در بین مردم شایعه پراکنی میکردند مبنی بر اینکه چرا رضا پهلوی فرمان تظاهرات و یا اینکه فراخوان نمیدهد که مردم یک روز در خیابان بر علیه رژیم جمهوری اسلامی شعار بدهند و یا شاهزاده را فردی ترسو قلمداد نمودند که چرا فراخوان نمیدهد؟
با همین شایعات از پیش طراحی شده که در یک برهه زمانی تا جایی هم موفق شده بودند که بر میگردد به همان اواسط سال 2008 که کم کم مقدمات حضور برادران موسوی و کروبی را در انتخابات با تبلیغات وسیع اغاز کرده بودند و انها را ناجی مردم ایران و مخالف رژیم نامیدند. کسانی که راه امام خمینی را شعار خود و شاهزاده رضا پهلوی خط قرمز انها بوده چگونه میتوانستند ناجی مردم ظلم دیده حکومت دینی ایران باشند؟
اما با توجه به این وسعت تبلیغاتی که رژیم جمهوری اسلامی با عواملی که در داخل و خارج از ایران دارد و همگان به وجود انها در این چند مدت پی برده ایم که همه انها رسانه های بسیار فراگیری هم هستند ،چند روزی است که در یکسری از سایتها ، !شاهد بی شرمانه ترین نوع این تبلیغات منفی بوده ایم و اینکه شاهزاده مردم را به فراخوان دعوت نموده که به خیابان بریزید و اینکه لینکی هم در جای دیگری خصوصا در فیسبوک پخش شده بود که شاهزاده اعلام نافرمانی مدنی نموده اند و تاریخ ان را هم ذکر کرده اند!!!
دبیر خانه شاهزاده رضا پهلوی هم به سرعت اطلاعیه ای صادر نمودند و این فراخوان از جانب شاهزاده ندانستند و ان را تکذیب نمودند.
با درایت سیاسی و هوشی که از رضا پهلوی سراغ داریم و همگان حتی خود جمهوری اسلامی و عوامل ان هم به ان واقف است،نشان از این دارد طی فشاری که در این چند سال به ایشان وارد میشد که حتما یک فراخوان بدهد و ایشان هرگز زیر بار نرفتند دلیلش را در سه شنبه های اخر سال ۱۳۸۹ به خوبی پیش بینی کرده بودند ایشان. انهایی که به اب و اتش زدند و فراخوان دادند و مردم و جنبش را به انزوا در اوردند حال به کمک چند روزنامه نگار وطن فروش و ملا پرست که اکثر انها را در پاریس میتوان یافت شروع به شایعه پراکنی در مورد شاهزاده کرده اند!
جالب اینجاست که شاهزاده رضا پهلوی همه این روزها را پیش بینی کرده بود و هرگز فراخوانی به صورت شخصی و فردی به مردم اعلام ننموده که هم خود و هم مردم و طرفداران بیشمارش را در ایران و خارج از کشور به انزوا بروند و فرصت را از دست دهد برای اتحاد بیشتر در بین گروههای سیاسی و افکار مردمی.
شاهزاده به خوبی میداند که عوامل رژیم جمهوری اسلامی در تمامی عرصه گیتی پراکنده شده اند و همه به خوبی میدانیم که خط قرمز بسیاری از گروهها شاهزاده رضا پهلوی است کسی که با تمام وجود خواهان نابودی رژیم جمهوری اسلامی ایران است و پاک بودن او بر همگان ثابت شده که هرگز حاضر نشده با عوامل انان لابی کند. او رای را به مردم سپرده بعد از نابودی رژیم جمهوری اسلامی،عاملی که خوشایند نیست برای فرصت طلبها و خیلی از باندهای لابی گر رژیم که رسانه ها را هم در اختیار دارند و روزگاری دست همه انان رو خواهد شد و جوابگوی مردم خواهند بود.
در نتیجه و در راستای اعلامیه دبیر خانه شاهزاده،تمامی بیانیه های شاهزاده بدون درنگ از تارنمای ایشان به حضور همگان قرار خواهد گرفت و اینکه به شایعات کسانی که در خدمت جمهوری اسلامی قلم فرسایی میکنند،مهر باطل بزنیم و بی درنگ در راه مبارزه با این ملا صفتان و کسانی که خواهان ادامه ریختن خون جوانان و مردم ایران به دست این رژیم هستند،کوتاهی نکنیم.
اطلاعیه دبیر خانه شاهزاده رضا پهلوی

در ضمن نظرات این وبلاگ شخصی و هیچ گونه ارتباطی با دفتر و یا دبیر خانه شاهزاده رضا پهلوی ندارد.

۲ نظر:

  1. چگونه اسلام دستور کشتن بیش از دو میلیارد انسان را صادر کرده است؟

    ترجمه تحريرالوسيله خمينى جلد چهارم

    تتمه اى در مورد احكام اهل ذمه
    (گفتار در كسى كه از او جزيه مى گيرند)
    مساءله 1 – از يهود و نصارى كه اهل كتاب هستند و هر ملتى كه شبهه داشتن كتاب در آنها هست نظير مجوسيان جزيه يعنى ماليات سرانه گرفته مى شود، و در اين حكم فرقى نيست بين مذاهب مختلفه آنان نظير كاتوليك و پروتستان و غير اينها هر چند كه در فروع و بعضى از اصول مختلف باشند بعد از آنكه همه نصارى يا يهود يا مجوس خوانده مى شوند.
    مساءله 2 – حكومت اسلامى جزيه را از ساير فرقه هاى كفار يعنى مشركين مانند بت پرستان و ستاره پرستان و غير اينها نمى پذيرد، چه عرب و چه عجم ، چه اينكه خود را بصاحب كتابى مثل ابراهيم و داود و انبيائى ديگر منسوب كنند و چه نكنند، بنابراين از غير يهود و نصارى و مجوس غير از اسلام آوردن و يا كشته شدن پذيرفته نيست ، و همچنين از كسانيكه در اصل يكى از اين سه كيش را نداشته اند و جديدا يعنى بعد از نسخ شرايع سه گانه بوسيله اسلام به اين كيش ها در آمده اند جزيه پذيرفته نيست و كافر جربى شناخته مى شوند كه يا به اسلام در مى آيند يا كشته مى شوند، چه اينكه قبلا مشرك بوده باشند و چه از فرقه هاى باطل ديگر باشند.

    ( این یعنی کشتن همه هندیها و ژاپنی ها و چینی ها و…یعنی کشتن بیش از دو میلیارد نفر مجاز شمرده شده و باجگیری از تمام مسیحیان و یهودیان و زرتشتیان٬ یعنی اگر قدرتش را پیدا کنند حتماً انجام خواهند داد. این یعنی گفتگوی تمدنهای اسلامی!؟ و این در رساله همه آخوندها هست و هر روز در حوزه درس داده می شود).
    ( این احکام را نمی توا نند نفی کنند زیرا احکام واجب اسلام را نفی کرده اند و از اسلام خارج شده اند و اگر هم تایید کنند بر تروریسم در اسلام صحه گذاشته اند.)
    .«کورش فردوسی»

    پاسخحذف