۱۳۹۰/۰۴/۱۴

اقایان ادرس را اشتباه امدید،اینجا هیئت فوتبال است نه سپاه قدس لشکر شانزده و یا میدان تیر اندازی

سردار مهدی سعادتی استاندار گیلان
                                            
با توجه به ورود و دخالت سیاسیون و نظامیان در ورزش کشور و خصوصا فوتبال که بارها در رسانه گفته و شنیده شده اما اینبار نمونه ای را شاهد هستیم که در نوع خود کم نظیر و حتی بی نظیرمی باشد.
بعد از اینکه استاندار قبلی استان گیلان مهندس قهرمانی را با کشمکشهای فراوان بر کنار کردند که این اتفاق  با همراهی یک نماینده مجلس که خود را از اصولگرایان میداند و میتوان از این شخص به عنوان یک خودفروش نام برد. جبار  کوچکی نژاد نماینده مجلس که تمامی اقوام او در استانداری گیلان پستهای کلیدی داشته اند توسط قهرمانی بر کنار شده بودند،انتقامی برخورد نمود و برای برکناری محبوبترین استاندار بعد از انقلاب در استان گیلان از هیچ تلاشی کوتاهی نکرد تا بتواند یکی دیگر از سرداران سپاه را جایگزین مهندس قهرمانی چابک استاندار بومی استان گیلان نماید.
 قهرمانی بومی بوده و چند سالی را که در استانداری مشغول به کار بوده همه از او تقریبا راضی بودند او  که در بخش ورزش هم کمکهای شایانی به این استان و طرحهای نیمه تمام استانی کرده بود و در واقع مردم گیلان به این دل خوش بودند که بعد از سالها یک مسئول بومی را در کنار خود و پیشرفت و ابادانی این استان دارند.
جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی  توانست با گزارش خلاف وپیگیریهای مداوم  توسط وزیر کشور دولت احمدی نژاد یک سردار سپاه را برای تصدی  استانداری  گیلان معرفی کند که این شخص سابقه چندان درخشانی نداشته و متهم به فساد اخلاقی نیز بوده و مدت کوتاهی به عنوان رييس كانون هواداران باشگاه استقلال تهران مشغول به کار بوده که بعدها برکناریش توسط فتح الله زاده را استعفای خود از این سمت اعلام نمود
بعد از بر کناری سیروس شاملی از هیئت فوتبال استان گیلان که ان هم به صورتی خواص و مشکوک بوده،محمد رضا قاسمی ،بسیجی که سابقه ضرب و شتم بسیاری از جوانان  را در سطح شهر رشت در کارنامه خود داشته  بدون هیچ سابقه ای در امر ورزش  به عنوان سرپرست هیئت فوتبال منصوب شده بود و ایشان هم یکسری بسیجی مانند رضا شعربافان را در هیئت فوتبال مشغول به کار کرده بود.
اما بعد از امدن سردار سعادتی استاندارجدید گیلان برگ برگشت و بسیجیان جای خود را به سرداران  سپاه لشکر ۱۶ قدس رشت دادند.اتفاقی که سالها برای رسیدن به ان لحظه شماری میکردند.
سردارانی که همه انها تقریبا برای فوتبالی ها و کسانی که سالها در این ورزش بودند شناخته شده هستند و این چند پاسدار که دوستی دیرینه انها سالهاست ادامه دارد به ارزوی دیرین خود که همان ریاست هیئت فوتبال بوده رسیده اند.
این افراد همیشه مسلح به سلاح کمری، آرزوی ریاست بر منصبی را داشته اند که هیچ شباهتی به مکانی ندارد که در ان نیاز به سلاح باشد،برای هر فوتبالیستی مستطیل سبز بسیار با ارزش و با ایمان خواصی به ان پای می نهند جایی که توانت را به رخ دیگران میکشی نه اینکه سلاح و درجه سرداریت که بر دوش خود داری.
فرامرز الماس خالع سرپرست هیئت فوتبال استان گیلان
فرامرز الماسخاله مدیر تربیت بدنی سپاه لشکر شانزده قدس به عنوان سرپرست هیئت فوتبال استان گیلان 
معرفی می شود و حاج فرزاد سیری را به عنوان دبیر هیئت و نقی هدایتی را به عنوان رییس کمیته فوتبال ساحلی و مسئول امور شهرستانها در هیئت فوتبال استان گیلان منصوب مینماید.
نقی هدایتی رییس کمیته فوتبال ساحلی استان گیلان
این گروه سه نفری سردارهای مسلح در هیئت فوتبال استان گیلان چگونه می توانند بازدهی ورزشی داشته باشند و ایا این هیئت را هم مانند پادگان و یا تیم فوتبال فجر سپاه قدس می خواهند اداره کنند؟ تیمی که بهترین بازیکنان فوتبال در بهترین زمان جوانی مجبور هستند دوره دوساله برای این تیم بگذرانند و نه اینکه از هیچ مزایایی بر خوردار نیستند بلکه باید به پادگان بروند و پستهای نگهبانی طولانی و بیگاری کشیدن از انها را تحمل کنند!
                                                         فرزاد سیری دبیر هیئت فوتبال استان گیلان  

گذشته از ضعف فدراسیون و نداشتن اختیار برای حمایت از هیئتهای فوتبال استانها و یکدست شدن تمامی ارگانها و نهادهای کشوری و استانی که اکثرا در اختیار این سرداران سپاه می باشد نباید نقش ضعیف و نا کارامد یکسری از افراد ورزشی که در این پستها فعالیت داشته اند و به گونه ای تیشه به ریشه خانواده ورزش زده اند و داستانهای به گفته عامیانه خودمان دنگ زنی را نهادینه کردن که نمونه آن را در این قسمت از دنیا از یک عده افراد هم شاهد هستیم را نادیده گرفت. اینکه همه تقصیر ها را بر گردن حکومت بگذاریم نه اینکه چیزی را نخواهیم تغییر داد بلکه به بیراهه رفته ایم.
خانواده ورزش ایران در هر رشته ای جدا از هم نیستند و اگر خود ورزشیها به یک توافق و یک همدلی خواص برسند این سرداران کلت به کمر بسته نمی توانند پشت میز فدراسیونها و هیئتها برای نابودی ورزش این کشور تصمیم بگیرند که تا به اینجای کار هم نمونه هایی از این ناکامی ها را در اکثر رشته ها شاهد هستیم و اگر اینچنین ادامه پیدا کند ورزش کشورروی به زوال بیشتری خواهد رفت و سرداران بیشتری را هم خواهیم دید.
و در اخر شما سرداران سپاه که فوتبال و زمین فوتبال را با میدان تیر اشتباه گرفته اید،مطمئن باشید که هرگز نتیجه لازم را نخواهید گرفت و این را بدانید اکثر آن  گروه از افراد ورزشی هم که با شما مشغول به کار هستند با تمام وجود از شما بیزارند اما مجبورند که شما و افکارتان را تحمل کنند،و روزی به همین راحتی که امدید شما را کنار خواهند گذاشت.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر