۱۳۹۰/۰۴/۱۱

جناب اقای خاتمی لطفا دیگر سخن نگویید و اجازه دهید اینبار مردم تصمیم بگیرند

جناب اقای گفتمان تمدنها میشود کمی دندان رو جیگر بزاری و حرف نزنی؟ اقای خاتمی هیچی نگو،هر چی که از دهان گرامی شما سرازیر میشود دشنه به قلب مادرانی است که فرزندانشان در کف خیابان جان داده و حتی خیلی از این مادران  نتوانستند جنازه فرزندانشان را ببینند، و انوقت شما دم از اصلاح این رژیم و سازش می زنید و شرکت در انتخابات؟
اقا شما در حال حاضر چه کاره ملت هستی؟ از جانب چه کسی حرف میزنید و دستور و ابلاغیه و پیشنهاد میدهید؟
اقای رییس جمهور سابق(تدارکاتچی به گفته خودتان)شما که هشت سال معطل کردی ،مجلس و قوه مجریه را در دست داشتی با یاران با وفایت نتونستی کاری بکنی چه اصراری هست که دوست ندارید مردم خودشون تصمیم بگیرند؟ اقای خاتمی سئوال بسیار است اما گوش کن اقا جان؛
ان دولتی که شما میخواهی اصلاح کنی مربوط به شعارهای انتخاباتی شما قبل از دوم خرداد 1376بود،نه بعد از جنبش میلیونی مردم که فریاد مرگ بر دیکتار و مرگ بر خامنه ای سر دادند و همگان شاهد این بودیم که چگونه خون مردم را بر کف خیابانها ریختند!
جمهوری اسلامی در کدام قسمت قابل اصلاح است اقای خاتمی؟ تصور کنید چگونه میتوانید مجلسی را که لیست ان را امام زمان صادر کرده بود را اصلاح کنید؟ میتوانید دولتی را که با رمال و جنگیر اداره می شود و دادگستری که خانواده مقتول را به جای قاتل مجازات میکند و اینکه در زندانهایش به مرد و زن تجاوز میشود!!!
اقای خاتمی بگذارید مردم ایران که اکثریت ان خواستار نابودی کامل نظام جمهوری اسلامی هستند خود تصمیم بگیرد و همه با هم بر این عقیده باشیم که در هیچ انتخاباتی که در جمهوری اسلامی بر گذار می شود که  با نظارت شورای نگهبان  سید علی خامنه ای و پیر خرفت زمانه جنتی که در ان شورا برای اینده مردم ایران تصمیم میگیرد  می شود،شر کت نخواهند کرد و در ضمن به هیچ وجه اینبار فریب دعواهای درونی رژیم ، بازداشتهای سوری انها و سناریوی اختلاف خامنه ای با احمدی نژاد را نخواهیم خورد و شما هم این مسئله را بهانه انتخابات و شر کت در ان نکنید.
در ضمن در همین نطق خود باید اینبار جوابگوی مردمی باشید که شما با فریب اصلاحاتتان عمر این نظام را افزایش دادید و کار را به اینجا رساندید!شما خود را موافق با سیستمی اعلام می کنید که اینچنین گستاخانه به قتل و غارت مردم و کشور عزیزمان کرده اند.
با توجه به موج اعتراضات مردمی و افشاگری هایی که بر علیه این رژیم انجام شده دنیا را به ان وا داشته که از حمایت این رژیم دست بردارند اما مهره هایی مانند شما که خود را به عنوان نماینده و بانی گفتگوی تمدنها معرفی کرده اند ،این مهم را خواستار نیستند و تلاش برای حفظ این نظام می کنید با شکل و شمایلی متفاوت !در حالی که همگان می دانیم که نظام جمهوری اسلامی دیکتاتوری دینیاست که ظلم وستم، جنایت و فقر و فحشا و اعتیاد را در ان نهادینه کرده وهمین حالا هم بسیار وقت از دست دادیم با همین نمونه هایی از اصلاحات شما و همفکرانتان.
در ضمن از تمدنی که شما از ان دم می زنید برای ما که ایرانی هستیم چیزی به جا نمانده است و با ادامه این روند به صراحت اعلام میکنم که هیچ ابرویی در دنیا برایمان باقی نخواهد ماند.کوتاه بیا اقای خاتمی که صبر مردم هم حدی دارد.
در نتیجه اقای خاتمی سکوت کن و فقط سکوت...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر