۱۳۹۰/۰۵/۰۴

چرا کاربرانی که طرفدار شاهزاده رضا پهلوی هستند به راحتی از بالاترین حذف می شوند؟


با توجه به اینکه سایت بالاترین شاید یکی از پر مخاطب ترین سایتهایی باشد که ایرانیان زیادی برای دسترسی به اخبار گوناگون به ان رجوع میکنند و اینکه نزدیک به چهل هزار کاربر در این سایت مشغول خبر رسانی و انعکاس موارد گوناگونی از وقایع روز در سراسر دنیا هستند واز چهره های حقیقی تا غیر حقیقی با گرایشهای مختلف سیاسی ،مطالب مورد نظر خود را به سراسر دنیا از طریق این سایت منعکس میکنند که در نوع خود بی نظیر است.
چند موردی که در سالها اخیر همیشه مورد انتقاد بود و مدیریت سایت جناب اقای یحیی نژاد هم به ان اشاره کرده که برای مثبت و منفی دادن و داغ شدن یک لینک پارتی بازی میشود و اینکه حق یک سری از کاربرها ضایع میشود که البته نمیتوان زیاد بر روی این موضوع زوم کرد.
اما مورد بحث و چیزی که در این چند روز در بالاترین شاهد ان هستیم که بسیاری از کاربران از بالاترین حذف شده اند که همه انها از طرفداران شاهزاده رضا پهلوی بوده اند!
کاربرانی که اعتراض خود را از طریق مجاری های دیگر اینترنت به همفکران خود اعلام میکنند که دلیل حذفشان چند کاربر قدیمی بالاترین هستند که بنده از ذکر نام کاربری انها خودداری میکنم. اما این شبهه را در بین کاربران به وجود اورده که با توجه به مدت زمانی که این کاربران در این سایت هستند،مدیریت بالاترین با این افراد به راحتی کنار می اید و با کوچکترین گزارش این افراد لینک و یا خود کاربر را  از بالاترین حذف میکنند.
کاربران قدیمی بالاترین که اکثر انها را از طرفداران خاتمی و اصلاح طلب ها تشکیل شده اند  و نوع لینک گذاشتن و مثبت و منفی دادن انها مشخص است که هیچ علاقه ای به خبرهای دیگر گروهها مخصوصا شاهزاده رضا پهلوی ندارند،به گونه ای عمل میکنند که گمان کنم وقت ان رسیده که مدیریت بالاترین نیم نگاهی به حذف شدگان چند روز گذشته در این سایت داشته باشد چونکه هر جا که این چند کاربر قدیمی این سایت منفی داده اند یا لینک و یا خود کاربر از بالاترین حذف شده است.
تا جایی که بارها شاهد توهین ها و لینکهایی بوده ایم که علنا به شاهزاده رضا پهلوی توهین میشود و حتی در قسمت نطرها هم فحاشی میکنند اما هرگز نه لینکشان حذف می شود و نه خود کاربر که خود موجب این شک و شبهه میشود که این افراد در بالاترین تبدیل به یک جریان خاصی شده اند که تمایلی به لینکها و کاربرانی که با افکار انها مخالف هستند،ندارند و کاملا مورد حمایت مدیریت بالاترین هستند.
باور بر این است که بالاترین منبعی برای ازادی بیان ،انعکاس اخبار و تبادل نظر است،اما اینکه انتقادی می شود برای از بین بردن شک و تردیدی است که در بین کاربران وجود دارد که این سایت را نزدیک به اصلاح طلبان میدانند.البته با وجود اینکه این گروه تمامی رسانه های صوتی ،تصویری و نوشتاری را در اختیار دارند ،طبیعی به نظر میرسد که به این مقوله بپردازند و بالاترین را هم در این مسیر معرفی کنند.
اما جناب اقای یحی نژاد؛خواهشمندیم در صورت لزوم در مورد چند نکته ای که اشاره شد پیگیری نمایید ومطمئنن به منابعی خواهید رسید که این نوشتار بی دلیل نبوده و قصد خراب کردن بالاترین نیست بلکه جناب عالی سالها در این شغل فعالیت دارید و به خوبی میدانید که انتقاد برای پیشرفت و بهبود کار این سایت لازم و مهم است.
در اخر امیدوارم که دوستان و کاربران قدیمی بالاترین به این نکته توجه کنند که حذف مخالفین یک صدایی و دیکتاتوری را به وجود می اورد ،همان کاری که جمهوری اسلامی به راحتی با همه مخالفین خود انجام داده است...

۲ نظر:

  1. اینها جمهوری اسلامی هستند چه انتظاری دارید؟

    پاسخحذف
  2. دقیقا اتفاقا از امروز از ارسال مطالب این وبلاگ به بالاترین جلوگیری شده. باید خوشحال بود که چهره انها مشخص شده و روز به روز بیشتر تلاش میکنیم برای شناساندن این افراد به مردم ایران.

    پاسخحذف